Trött

Helgen har ägnats till helgträff på en av mina distanskurser, nämligen Hund- och kattetologi. Det var mest fokus på katt denna gången och jag fann det intressant och givande för det mesta och bekant och upprepande ibland. Mina knän har verkligen inte mått bra, men nu blir det att vila ordentligt veckan som kommer så de blir bra någon gång 🙂

One thought on “Trött

  1. Hej på er,

    hur är det? Här hemma går det lite framåt med miss Bliss.. Ensamheten går sådär.. har med mig hundar för mycket.. usch – så dålig jag känner mig..

    kramkram

Kommentera

