Virus i knäna?!

Eftersom att jag verkar vara en obotlig magnet till alla virus som finns inom femtio mils radie så skulle det inte förvåna mig om det är virus jag har i knäna också. Det har inte blivit ett endaste dugg bättre utan bara värre, så imorrn blir det att boka läkartid, knapra piller och få fribiljett till rosa moln så jag kan gå dit utan att ramla ihop på vägen. Det här funkar inte längre. Bölar som en liten unge bara av att gå upp för trappen och inte nog med att det gör stört ont i knäna, alla muskler i benen går på högvarv så jag är så trött i musklerna att jag liksom har ”panik” i dem redan när jag vaknar på morgonen och det blir bara värre allt eftersom dagen går. Varför i helvete kan jag inte bara få må bra nån gång? Är det för mycket begärt? Just det ja, har feber också..

Kommentera

