#$*@# F******************N

Dagen börjar bra, pluggar lite, ritar lite.. Packar ihop träningsväskan och går mot skolan. Träffar grannen från första våningen, han påpekar att han inte sett mig på länge, jag berättar om knäna men säger att nu är de nästan bra igen, jag har börjat kunna gå på promenader igen och var så glad.

Går bort till skolan och börjar träna disc dog med Inja och freestyle med Fendi. Imorgon så har jag nämligen fått förfrågan att hålla en freestyleuppvisning i Lidköping. Vad händer? Jo, knähelvetet vrider sig så det bränner till utav h*lvete -> Lovisa ur funktion..

Varför, varför, varför ska sådant här alltid hända mig Så fort jag har nått skoj på gång så blir antingen hundarna sjuka eller så går jag sönder. I helgen är det kennelträff och jag ska hålla i freestyle och rallylydnad, träffa en massa härliga aussiemänniskor, fota och valla. Jomen visst.

Voltaren gel, lindat knä, tramdol och kryckor! Hej och välkommen tillbaka

😦 😦 😦 😦 😦

3 thoughts on “#$*@# F******************N

Kommentera

