Borås Djurpark

Igår var jag på bästa första dejten någonsin 🙂 Började med att jag blev bjuden till Borås djurpark, sen åkte vi till Göteborg och jag bjöd på fika på café, hämtade hans gulliga gubbhund och gick hem till honom och tittade på film, drack te och pratade ännu mer sen blev jag bjuden på underbart god Thaibuffé innan tåget gick hem.

Här kommer lite bilder från djurparken, vi hade inte direkt tur med vädret så det blev inte så mycket fotande (för att vara mig, sprang ändå runt med kameran i högsta hugg och tjoade: Guuu så gölliga!! så fort vi kom till en ny djurart.. 😉 )

Har lekt hej vilt i PhotoScape med ramar och sånt, så det finns inget gemensamt tema annat än att det är djur 😉 Bilderna ligger i ungefär den ordning som djuren kommer i parken. Tyvärr blir det inga toppenbilder när man tar inomhus, men motivet får trumfa över kvalitén 😉

 

One thought on “Borås Djurpark

  1. Men, en dejt! Va roligt =) Har nog aldrig varit på en dejt jag… Men den här lät ju verkligen rolig!! =)

    Älskar giraffer… så söta och vackra djur, men kan se så fasansfullt korkade ut, haha =)

Kommentera

