Sårvård

Tyckte att Fendans sår såg lite svullet ut så nu blir det daglig dokumentation för att hålla koll. Annars ser det rätt bra ut, har hållt rent från skorv och snusk, blåmärkena börjar blekna undan lite nu. Längtar tills hon är färdigläkt och kan få springa och vara spattig som hon egentligen vill vara. Mina knän har mått såååå bra när vi varit här hos Alex. De mår verkligen så mycket bättre av att inte ha långa trappor att gå i flera gånger om dagen. Idag var vi till svärföräldrarna och käkade middag, pratade och tittade på barnbilder på Alex, 5 våningar upp. Haltade och hade riktigt ont när vi kom ner igen, meningen var att vi ska dit imorrn igen, får se om jag klarar av det 😦 Behöver jag ens säga att jag fullkomligt hatar mina knän?

One thought on “Sårvård

Kommentera

