Vilken skillnad!!

Ska börja med att tacka tusen gånger om för allas snälla ord och peppning både här, på facebook, sms och samtal. Ni är verkligen hur gulliga som helst ♥

Idag hade jag tid hos kiropraktor Jonas Svensson och som vanligt var man som en ny människa när man kom därifrån. Det är precis det jag behövde och som jag försökte förklara för första läkaren. Något som höll mig kvar på fötter tills jag kunde komma till kiropraktorn och få adekvat hjälp.

Idag har jag bara varit lite stel och haft typ 10 % ont av hur det kändes igår, efter några timmar så hade det onda lagt sig och jag var inte lika stel heller. Nu på kvällen känner jag inget speciellt utom på en liten punkt mellan skulderbladen.

Ner som en pannkaka – upp som en sol! 😉

Passade på att möblera om lite här hemma, soffan har tidigare stått direkt vid fönstren och eftersom att de inte är täta så har det dragit kall luft rakt på nacken – ingen höjdare kan jag då lova!

Sedan har jag märkt av att jag får ont av att sitta mycket vid datorn och det har berott på att skärmen stått för långt ner, så nu har jag fixat om så att skärmen är högre upp och vips så är det betydligt bättre arbetsställning! 😀

Nu hoppas jag bara på att jag inte halkar till eller lyckas göra nått annat dumt, för bortsett från dumma ryggen nu så har jag märkt stora framsteg med både rygg och knän, i den här takten är jag hel på nolltid och kan göra allt jag vill och lite till 😉

4 thoughts on “Vilken skillnad!!

  1. Vad glad jag blir! 🙂 så skönt att höra att det går åt rätt håll! hoppas vi kan ses snart, vännen! saknar dig! kramar

Kommentera

