Back in business

Magproblemen verkar vara bortblåsta och jag mår toppenbra, äntligen blir det action igen 😀

Ett galleri är på gång att skapas, ett annat projekt är hemligt men snart klart, hundar tränas, träningsdagböcker skrivs och snart drar jag igång två valpkurser och en mixkurs på Kungliga Hundar. Ska ägna denna vecka åt att halvt maniskt försöka slutföra en av kurserna från våren så att jag är behörig till fortsättningskursen i höst (Hundens Beteendebiologi III), snart börjar ”Webbapplikationer med PhP”, exjobb skall skrivas och förhoppningsvis blir det en eller två vändor till Skara för att hålla freestylekurs. WoopWoop

5 thoughts on “Back in business

  1. Jag vet att det var ett tag sedan du skrev detta, jag ligger lite efter i bloggvärlden 😉
    Men alltså gud vilket positivt inlägg! Så himla glädjande och inspirerande!
    Hoppas att det håller i sig och att vi kan ordna en liten träff snart. Kramar

  2. Blä, hemligt är jobbigt 😉 Härligt att du är tillbaka på banan igen! Men som sagt ta det lugnt i början, lätt att falla tillbaka när man vill för mycket.
    Kram kram

  3. Låter härligt! Var försiktig nu bara Lovisa, du får inte ta i för mycket. Lagom är bäst, även om du tycker det är tråkigt ;P

Kommentera

