Smakprov i filmformat

I mars hade jag min projektkurs för freestyleinstruktörsutbildningen jag gått via Stardogs. Har fått allas tillstånd att publicera följande material som spelades in under helgkursen jag höll på Kungliga Hundar. Filmen är bara ett smakprov på det vi gjorde, det var mycket fokus på grunderna men de fick även prova på att röra sig till musik, lägga upp program med mera, med mera. Roligt hade både vi och hundarna 🙂

Nya äventyr

Jag är så himla glad och nöjd med mitt liv. Ville bara säga det 😉 Allt som händer blir liksom grädden på moset och det känns som att möjligheterna jag har framför mig bara är olika varianter av ”bra”. Oavsett vad som kommer att ske så kommer det bli awesome, helt enkelt 😀

Idag har jag varit på intervju på Realgymnasiet. Jag blir alltid så glad så fort jag har med dem att göra, extra roligt var det när Emma som intervjuade mig mindes mina hundar från Klickerworkshopen – ”mina grisbarn” som jag hade sagt. Skrattar fortfarande åt det ^^

Nu är jag hemma en liten stund för att packa väskan och sen drar Fendi och jag upp till Stockholm för SM-helg.

Årets höjdpunkt i hundvärlden, sådan fantastisk upplevelse att se Sverige-eliten tävla, att träffa likasinnade, kanske shoppa lite och en av de viktigaste ingredienserna: träffa Nickie och hennes härliga hundar. Ska bli särskilt skoj att se lilla kaksmulan Win som vi hälsade på hos Kronvallarens vid förra årets SM.