Zätat

Förra veckan fick vi chansen att gå på momentkurs Zätat för självaste Mona Kjernholm (har man bästa jobbet och uppdragsgivaren eller vad? ;P )

Jag kunde inte bestämma vilken hund som skulle få vara med, så jag tog båda 😀 Det visade sig att ett lååångt lydnadsuppehåll visar sig.. Rätt tydligt 😉 Många bakläxor för fröknarna tre. Eller ja, för fröken Lovisa. Hundarna är inte bättre eller sämre än min träning, så de gjorde precis vad de blivit förstärkta (eller bristen därav) för.

Här kommer en drös bilder, med på kursen var en toksöt cocker (som tyvärr inte fastnade på så många bilder alls), en jätteglad golden, en charmig springer, Monas två stjärnor och sist men inte minst världens bästa bracco 🙂

Bilderna på mina flickor har Tina tagit 🙂

Sen vill jag bara passa på att återigen tipsa er om bloggen Vilse i Europa som handlar om min kompis Matilda och hennes lilla podengo som cyklar Europa runt! Vilken bedrift! Passa på att skicka en födelsedagshälsning till henne innan den 22 september, det vet jag att hon skulle uppskatta väldigt mycket 😀

Matilda Holger
Poste restante
29692 Manilva
Malaga
España
(Kostnad 12 kr, om det väger max 20g)