14 tankar på “Planering..

  1. Störtskön! 😀 Började logga så himla seriöst tidigare, men…well…inte så bra numera 😉 Hade dock ett slalomprojekt i somras som dokumenterades riktigt ordentligt och resultat gav det!

    • Tack 🙂 Jag har jobbat mig genom några olika loggföringssätt och det jag gillar bäst är helt enkelt att bara skriva i dagboksform vad vi gjort, hur det gått och vad jag ska tänka på till nästa gång. Sen inför nästa träningspass planerar jag vad vi ska göra och ser om det är några anteckningar från samma moment tidigare. Visionen är att det ska styras upp mer tidsmässigt men eftersom att jag väldigt lätt hamnar i prestationsångestträsket och blir besviken på mig själv när jag inte lever upp till mina för högt satta mål (då de är tidsbestämda) kör jag på konkret dokumentation av vad som faktiskt sker. Jag har därför inte en kalendervariant av träningsboken, utan insidan av denna bok är bara helt vanligt linjerad och i överkant står alla månader och dagar så det är bara att ringa in aktuella data så ger den ändå en bra översikt 🙂

Lämna en kommentar