Freestyleträning

Jag har kopiösa mängder med bilder som inte sett dagens ljus, de kommer att betas allteftersom (frågan är bara hur mycket som fylls på under tiden)

I totalt okronologisk ordning lär de dyka upp, allt efter vad jag känner för att greja med 😛

Jag har bantat ner signaturen till 4fota – år (2011), helst vill jag inte ha någon signatur över huvudtaget, men eftersom att klåfingrighet är en kronisk websjukdom så låter jag signaturen vara kvar.

Dessa bilder är från ett träningspass med kompisarna Malin, Pixel och Cirre 🙂 De bilder som är på mina tjejer har Malin tagit 🙂

Detta bildspel kräver JavaScript.

4 thoughts on “Freestyleträning

  1. Jag skulle just precis ta rätt på alla mina osorterade bilder i datorn och lägga dem på skivor (eftersom den externa hårddisken hade avlidit) – då kraschade datorn. Hurra! Dessutom är det andra gången det händer mig – kanske jag borde lära av mina misstag? Nu inväntar jag ny dator (dagarna känns långa med lånad dator!) och sen SKA jag bli ordentlig och rensa varje vecka!

Kommentera

