Dag 13

Dagen inleddes med lite gymning och sen var det ett segstartat projekt att komma igång med dagens exjobbsskrivande. Men när jag väl kom igång var det intressant som alltid. Mitt största problem är att det väcks nya frågor hela tiden, så istället för att bearbeta de jag har och fastställt blir arbetet igen mångfacetterat och fyllt med anteckningar om vad jag ska skriva mer om.

Dagens intressantaste artikel tog upp frågan om social kognition var en urvalsfaktor eller en biprodukt i domesticeringsprocessen. Har ett gäng nya artiklar jag ska leta reda på och plöja nästa gång det blir exjobbssittning.

20111213-180604.jpg

 

Ny snart kommer Elin & Cesar och imorrn blir det fika och djurträningsprat med Petra, sen kurs på kvällen, utbildning torsdag, kurser torsdag kväll, utbildning fredag, julbord fredag kväll, helgkurs lördag, 25-års fest lördag kväll, helgkurs söndag. Tur att jag inte har halsfluss den här omgången 😛 Lär nog bli trött nog så det räcker och blir över ändå 🙂

 

Kommentera

