Avslappning som uppladdning

Inte nog med att min kära mor gav mig finfina Promarkerpennor när hon var här och hälsade på, hon gav mig en rejäl förkylning också. Har hostat och haft ont i halsen i typ en vecka, men nu är jag nästan helt frisk (typ :P.

Idag var jag på ansiktsbehandling och massage som jag fick i julklapp av älskade sambon, inte förra året utan förrförra året. Dags nu helt enkelt. Riktigt skönt var det! En bra avslutning på mitt minijullov, imorgon börjar MyDog, jag ska hjälpa till i Kungliga Hundars monter, visa freestyle, tävla freestyle och tävla rallylydnad. Tränade i mellandagarna och då gick det sådär, sen dess har det knappt skett nått vettigt här hemma i hundväg öht, men så har det ju varit senaste tävlingarna också och det har  ju räckt till ändå. Så jag håller huvudet kallt och nerverna i styr (lätt att säga nu, haha).

Hoppas att ni alla haft en underbar julhelg och en härlig nyårsafton!

2012 – nu kör vi så det ryker!

One thought on “Avslappning som uppladdning

Kommentera

