I går for Alex och jag till Freeport och redan efter några få butiker var budgeten spräckt. Men oj så nöjd jag är med mina inköp. Det blev en bland annat en jättesnygg höst/vinter jacka från Cross, i storlek M (!?!) Tack viktnedgång för den 🙂

 

Ett par skor fick också följa med hem. Högklackade.. Jag har aldrig ägt ett par högklackade skor… Senaste gången jag ”gick” i ett par högklackade skor höll Kate på att skratta ihjäl sig och gången innan dess var jag 11 år och mimade till Tina Turner i klassens ”Sikta mot stjärnorna”-uppvisning. Hon kan inte heller gå i högklackat, så jag lyckades rätt bra. Tyvärr kom inte skorna med någon instruktionsbok, så jag får väl vingla omkring hemma på parkettgolvet i några veckor innan de får åka på in public 😉

 

Tack vare vår härliga svenska sommar har jag redan fått inviga min nya, fina jacka på kvällens sista hundpromenad, aj löv it!

Kommentera

