Freestyleträning

Igår kom Frida och Minoo hit för lite freestyleträning. Vi konstaterade snabbt att vår plan om detaljpill och uthållighetsträning under sommaren lyst med sin frånvaro så det blev mest en formcheck, lite förändringar och fokus på att stärka svagheterna.

Stenmark sa ju ”Jag vet ingenting om tur, bara att ju mer jag tränar desto mer tur har jag”. Eftersom turen torde vara proportionerlig med träningen så borde vi få en hundra procentig ökning och med hundra procent tur kan det ju inte gå annat än bra 😀

20120822-051549.jpg
Själv tog jag hjälp av min smarta telefon för att hålla koll på Inja när hon skulle göra moment bakom ryggen på mig 🙂

2 thoughts on “Freestyleträning

Kommentera

