Meningen med livet är goda vänner..

.. och ugglor och julknäckebröd 😉

IMG_47102

En överraskning på posten visade sig vara en present från världens bästa Anna ♥ En del människor behöver man inte träffa för att bli riktigt goda vänner. Anna och jag delar många intressen och har samma excellenta humor 😀 Hon är en person som ligger mig riktigt varmt om hjärtat och jag hoppas att vi träffas snart!

Anna hade sett på Facebook att en kompis köpt julknäckebröd, kommit att tänka på mig och bett henne skicka ett paket så Anna kunde skicka till mig, hur gulligt är inte det? Min graviditetscraving tackar, bockar och bugar! Nu behöver jag inte snåla riktigt lika mycket med det som jag hade kvar, nomnomnom!

Med i paketet låg också två ugglor, en till Herr Bebis och en till mig. Anna är fenomenalt duktig på att virka små gulliga figurer, vill ni se mer av hennes hantverk, klicka här.

TACK ANNA ♥

Kommentera

