Dag 4

Full rulle hela dagen! Sov knappt i natt, tänkte att det skulle vara roligare att hosta mig genom natten. Jag hade fel. 

På förmiddagen hade jag internetmöte med Jessica och vi finurlade på planer, visioner och ambitioner. ”Nullum signum, et imperium in rerum awesomness” är vårt ledord 😉

Insåg just att jag nog faktiskt inte tränat Inja något alls idag. Eller ja, det är ju en sanning med modifikation eftersom att det sker någon slags kommunikation titt som tätt, om det så är att man hälsar på varandra (jag skulle inte hälsa om hon var helt galen – alltså förstärker jag den sinnesstämningen jag vill ha, i det läget: glad men med tassarna i backen), hon har fått vänta på sin tur innan hon fick tvätta rent Linus babysitter efter han ätit kex, hon har blivit skickad till bädden.. Listan kan göras lång på en massa ”inteträning” som sker dagligen ändå. 

Fendi har fått träna trick på veterinärkliniken, tränat på att stå helt still och titta framåt vid undersökning och när hon fick sprutan. Nu på kvällen så har husse sprallat runt med henne och tränat lite trick också. 

Jag är verkligen jättetrött nu så det blev ingen upplistning av VAD hon fått göra, trots att det vore bra så att jag ser ett mönster i vad jag väljer att göra när jag inte planerar. Jag har redan kunnat dra slutsatsen att jag tränar Fendi mer än Inja. 

Sova nu, imorgon ska jag försöka skriva ett blogginlägg om föreläsningen jag var på igår 🙂 God Natt! 🙂

Image

Kommentera

