Realgymnasiet

image

Förra veckan fick jag frågan om jag var intresserad av att komma in som vikarie på Realgymnasiet i Göteborg, igår var jag på möte med rektorn och idag började jag. Snabba ryck minsann 😉

image

Jag kommer hoppa in lite där det behövs framförallt i djurkurserna, idag diskuterade vi kundbemötande i zoohandeln på förmiddagen och på eftermiddagen pratade jag och hundarna om inlärning med eleverna. Jätteroligt 😀

image

image

Linus var också med hela dagen och hängde med mig, Kate och eleverna 🙂

Kommentera

