Jag är iallafall snygg! ;)

Rolig post har kommit senaste dagarna 🙂

imhhages

En Hurttaväst från Zoonet.se. Jag beställde i torsdags och fick hem den  i förrgår 🙂

liadalen_d_bukse_wild_dove_18378_siden

Byxor från Stormberg (älskar deras kläder). Levererades till dörren tre dagar efter beställning (och det var en dag senare än tänkt eftersom jag inte var hemma när de kom första gången)

IMG_3854

 Kolla så snygg jag kommer vara ;D (fast jag är blond och inte rödhårig – hittade ingen bra bild på mig utan en massa hundar eller bebisar i famnen :P). Nu kan det gå hur det vill med träningen, jag kommer iallafall vara snygg när vi tränar, hahaha 🙂

Kommentera

