Belöningsbälte

Nu när flocken utökas med en till hund så har jag letat febrilt efter något bra sätt att få med belöningar. Inja äter spannmålsfritt, Fendi får olika saker beroende på uppgift och hennes humör, Link kommer i huvudsak få sin mat som godis (om det passar herrn).

Väst kändes för varmt, lösa belöningspåsar man satte fast i byxlinningen kändes för omständigt, add-pocket kändes både för varmt och dessutom för få fickor.

När jag var uppe i Umeå så frågade jag min syster om inte hon kunde hjälpa mig sy något och det kunde hon så jag skissade upp ungefär hur jag ville ha det, skrev önskemål & krav och så spånade vi lite kring material och teknik. Idag kom paketet och OJ, så nöjd jag blev 🙂

10472049_686536101400486_37274370_n 10431928_284900755023337_1117483545_n

  • flyttbara
  • stängbara
  • tvättbara
  • djupa utan att bli bylsiga och ivägen

Sedan hade hon sytt en liten ficka för mobil och nycklar. Perfekt!! Tack igen, kära syster 🙂

Kommentera

