TÄVLING

Tävling här på 4fota 🙂 

Ta chansen och vinn ett gratis A4-porträtt på din hund. För att tävla – gå in på Facebook och gilla 4fota-sidan, välj en fin bild på din hund och posta länken till bilden här i kommentarsfältet (läs mer om vad som gör en bild ett bra grundmaterial för att tecknas av här). Gör ni detta så har ni en lott. Om ni dessutom delar tävlingen på er blogg (och skriver med er bloggadress i kommentaren) så får ni en till lott. Om ni delar tävlingen på Facebook och taggar 4fota-sidan så får ni ännu en lott. Kom ihåg att skriva under med samma namn ni har på Facebook alternativt skriva i kommentarsfältet vad ni kallas där så att jag vet vem som ska ha fler lotter 🙂

Lycka till 🙂

30 tankar på “TÄVLING

  1. Vill givetvis var med och tävla. Har gillat inlägget på FB och ska även skriva om tävlingen i min blogg. Om jag har den stora äran att vinna väljer jag ut en bild på min aussietik Raffa 10 år när det väl drar ihop sig. Vi håller annars till på kreivis.com.

  2. 1. Jag blev nr 100 att gilla på fb!
    2. Jag skulle vilja ha den här bilden på min hund Nalle som porträtt: http://jennyjon.bloggplatsen.se/2010/07/27/3305975-sommar-och-sol/
    Tycker att han är så söt där han ligger i gräset. 🙂

    Extra lott 1 för tips på bloggen:
    http://jennyjon.bloggplatsen.se/2012/07/27/8318376-tavling-vinn-ett-a4-portratt-pa-din-hund/

    Extra lott 2 för fb:
    Jag delat tävlingen och tror att jag fick till taggen också.

  3. Nu har jag gillat 4fota och delat länken på Facebook! Jag och Tessla håller våra tummar och tassar =)

  4. Så, nu har jag gjort ALLT =) Gillat 4fota.se på FB, delat tävlingen på FB och delat tävlingen tävlingen på min blogg! Åh vad jag vill vinna! 😉

    Jag återkommer med bild ikväll, hoppas det går bra 🙂 KraM!

Lämna en kommentar