En bild

Syskonbild, hahaha 🙂

Annars så har jag SURPRISE feber, ont i hela kroppen och 
kan knappt svälja.
Enda anledningen till att jag ens orkar
sitta upp är att jag har konstant intag av alvedon
och ibumetin och sånt. Behöver jag ens
säga hur förbannat jäkla less jag är?
One thought on “En bild

  1. Jisses, är det du som är så duktig på att rita??

    Ska vi bilda klubb? Jag ligger själv hemma med jordens förkylning.. eller bihåleinflammation. Brukar få det.. sjukan imorrn, hoppas de har nån dunderkur att ge mig :p

    Krya på dig!

Kommentera

